چه مدت می تواند زندگیمردم در نارسایی کلیه

چهار شنبه 18 دی 1392
ن : lafee

چه مدت می تواند زندگیمردم در نارسایی کلیه

چه مدت می تواند زندگیمردم در نارسایی کلیه

 
نارسایی کلیه محسوب می شود به وضعیت جدی ترین بیماری کلیوی . چه مدت می تواندبه مردم در نارسایی کلیه زندگی می کنند یک سوال به شدت مورد بحث تبدیل شده است . حالا اجازه دهید در مورد این سوال صحبت کنید.

وضعیت بیماری در نارسایی کلیه چیست؟

در واقع، این وضعیت در نارسایی کلیه از مردم به مردم متفاوت است. بعضی از بیماران دچار نارسایی کلیه عوارض جدی مانند فشار خون بالا، کم خونی ، نارسایی قلبی و بیماری های عروقی . برخی از بیماران علائم آشکار است، مانند تهوع، استفراغ ، تورم ، خارش پوست و گرفتگی عضلانی . اما برخی هیچ نشانه ای آشکار و عوارض .

چه مدت می تواندبه مردم در نارسایی کلیه زندگی می کنند؟

به عنوان یک ماده در واقع ، هیچ پاسخ دقیق آن وجود دارد چرا که بسیاری از عوامل در دست داشته ، مانند وضعیت بیماری ، عوارض ، درمان و سن و سیستم عامل در . این واقعا سخت است برای من که به شما پاسخ خاص و بدون دانستن وضعیت خود را به من بدهید. شما می توانید به من گزارش پزشکی خود را به kidneyask@hotmail.com برای پاسخ شخصی ارسال کنید.

با این حال، اگر هیچ عامل تعیین کننده به طول عمر وجود دارد ، پیدا کنیم و عامل اصلی که طول عمر بیشتر ، که درمان را تحت تاثیر قرار .

اکثر مردم در دیالیز به زندگی می کنند بستگی دارد. حدود 33٪ مردم می توانند 5 سال با دیالیز زنده بمانید . اگر دیالیز می تواند شرایط را کنترل کند ، پیوند کلیه پیشنهاد خواهد شد . اما آن را به شما ماه ها یا سال ها طول می کشد تا برای کلیه مناسب صبر کنید.

برای طولانی تر کردن عمر خود را تا زمانی که ممکن است، باید به درمان که می تواند عملکرد کلیه خود را بهبود شما به دنبال . طب چینی توصیه می شود به . این درمان طبیعی است و بیشتر و بیشتر مردم در حال پذیرش طب چینی برای راندمان آن ، ایمنی، اثربخشی و کم هزینه . نه تنها می تواند مواد زائد و سموم توان تخلیه ، سلول اختلال کلیوی را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود یافته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه مدت می تواند زندگیمردم در نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.